Dior - ლეგენდარული მოდის სახლის ახალი კოდი.
მარია გრაცია კიურის პირველი ჩვენება დიორისთვის,რომელიც გასული წლის სექტემბერში ჩატარდა,2016 წლის ერთ-ერთ მთავარ მოვლენად ითვლება.ბევრი დაიწერა იმის შესახებ,თუ რა მოუტანა პირველმა დიზაინერმა ქალმა ლეგენდარულ მოდის სახლს.დღეს კი ბრენდმა რამოდენიმე მოდურ სიახლეს ვიდეორგოლები მიუძღვნა.
ამ ვიდეორგოლებში ვხვდებით ბრენდის ლოგოტიპის ახალ ვარიანტს. რევოლუცია,ფემინიზმი და რაღა თქმა უნდა J'ador-ის ლოზუნგის ახალი ინტერპრეტაცია.
ცნობილმა ბრენდმა ამჯერად ვიდეოში გამოავლინა დიორის ახალი ერის საოცარი სინაზე და მგრძნობელობა,ასევე მისი დინამიურობა და არაკომპრომისულობა.
მარია გრაციას მიერ შექმნილი ეს არათავსებადი კომბინაცია მის შემოქმედებას არამხოლოდ ესთეტიურად გენიალურს,არამედ პრაქტიკულსაც ხდის :ახალი ჩანთები,ჩოკერები,ბეჭდები - მოდის მოყვარულ ქალებს მათ დაუყოვნებლივ შეძენის სურვილს უჩენს.
მარია გრაციას მიერ შექმნილი ეს არათავსებადი კომბინაცია მის შემოქმედებას არამხოლოდ ესთეტიურად გენიალურს,არამედ პრაქტიკულსაც ხდის :ახალი ჩანთები,ჩოკერები,ბეჭდები - მოდის მოყვარულ ქალებს მათ დაუყოვნებლივ შეძენის სურვილს უჩენს.






Comments
Post a Comment