“ერთი” - ქართული სტარტ აპის ისტორია.


 ბრენდის "ერთი" დამფუძვნებლები,თიკა პარუნაშვილი პროფესიით იურისტია, ხოლო რუსა პარუნაშვილი ფსიქოლოგია, თუმცა დების ძირითადი საქმიანობა მაინც ხელოვნების სფეროა, ვინაიდან ორივე ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს ადამიანის და არა მხოლოდ ადამიანის , ესთეტიურ მხარეს.

 გოგოები ყოველთვის გამორჩეულად იცვამენ და ხშირად იღებდნენ კითხვებს სად შეიძინეს ესა თუ ის აქსესუარი ან ანისამოსი. ამ ყველაფერმა გოგოებს ბრენდის დაარსებისკენ უბიძგა, სადაც თავიანთი გემოვნებით შერჩეულ სამოსს გაყიდიან.



 - მომიყევით თქვენ შესახებროგორ დაარსდა თქვენი ბრენდი ?

ადამიანთა უმრავლესობას ძალიან მოსწონს ძვირადღირებული ბრენდებ ,თუმცა მათი ფასის გამო საქართველოში ხშირად ბევრი ვერ ყიდულობსიდეაც წამოვიდა აქედან , გაგვეკეთებინა მსგავსი ნივთების ერთიანი სივრცე.

შევეცადეთ მომხმარებლისთვის მიგვეწოდებინა ისეთი პროდუქცია,რომელიც  ხარისხიანიბრენდული ან ტრენდულითუმცა ხელმისაწვდომი იქნებოდა ყველა სეგმენტისთვის.



რას ნიშნავს ბრენდის სახელწოდება?საიდან წამოვიდა იდეა ?

 

- გვინდოდა რომ სახელწოდება ასოცირებულიყო ჩვენთან,ჩვენს სახელებთან ვინაიდან თითოეული ნივთის უკან ვართ მხოლოდ ჩვენ ორნი და  დებთ უამრავ დადებით ენერგიას,ვცდილობთ, ჩვენი აქტიური და მხიარული ენერგეტიკა გადავიტანოთ ნივთებზეც და ეს ძალიან მნიშვნელოვანია ჩვენთვის და მომხმარებელიც რძნობს ამას."ერთი"- სიმბოლურად პირველია ციფრთა წყობაში და ყველაზე მძლავრი და ბრძოლისუნარიანასევე ლათინურად R- რუსას და T-თიკას პირველი ინიციალებია სახელწოდებაც აქედან გაჩნდაზოგადად ბრენდის შექმნის 

იდეა ექსპრომტად მოვიდა და საბედნიეროდ იმაზე დიდი ინტერესი და სიყვარული დაიმსახურა,ვიდრე თავად წარმოვიდგენდით ამას.



- როგორი ტიპის სამოსი და აქსესუარები გაქვთ წარმოდგენილი?

 

- ჩვენი ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა და  არ ვზღუდავთ არც ჩვენს ავს და არც მომხმარებელს,ვინაიდა მიგვაჩნია,რომ სწორხაზოვნება და ვიწრო თვალსაწიერი მხოლოდ ზღუდავს ადამიანს,ნებისმიერ სფეროში,განსაკუთრებით მაშინ,როდესაც საქმემოდას,გემოვნებას ეხება.


 ჩვენთან შეხვდებით როგორც ცნობილი ბრენდების "რეპლიკებს" , ასევ ნაკლებად ცნობილ,მაგრამ ტრენდულ აქსესუარებსა და ტანისამოსს,უახლოეს მომავალში კი იგეგმება გაფართოება და უამრავი სიურპრიზი




- რა ასაკობრივ კატეგორიაზეა ათვლილი ბრენდივინ არის თქვენ სამიზნე აუდიტორია?


- რაც ყველაზე მეტად მოგვწონს ჩვე და ჩვენს მომხმარებელსაც  ის არის,რომ სამიზნე აუდიტორია სქესით და ასაკით არ განისაზღვრება,ჩვენთან სასურველი ნივთი შესაძლოა, ნახოს როგორც თინეიჯერმა ,ასევე შუახანს გადაცილებულმა ადამიანმა.თუმცა, თუ სტატისტიკას დავაკვირდებითგოგონები უფრო აქტიურები არიან .



- რაზეა მოთხოვნა ? როგორ მოერგეთ ონლაინ პლატფორმას?


- ვინაიდან ჩვენი მომხმარებლები ველა ასაკის და გემოვნების არია , მოთხოვნაც მრავალფეროვანიაარიან მომხმარებლები,რომლებიც რენდებს ყოველთვის ითვალისწინებე და არიან პირიქით,განსხვავებულს და ოროგინალურს რომ ირჩევენ,მაგრამ უმეტესობა მაინც უკვე კარგად ცნობილი ბრენდების ერთგულია.

სწორედ ამ აზრთა სხვადასხვაობის გამო,ვცდილობთ არ შევიზღუდოთ ავი და არ შევზღუდოთ მომხმარებელიც.



- რა სირთულეებს შეხვდით ქართუ ბაზარზეროგორც სტარტაპი?


- საბედნიეროდ არ ყოფილა ისეთი თვალსაჩინო სირთულე,რაც შენიშვნად ღირს.ჩვენი ბრენდი იმდენად უნივერსალური და პრაქტიკულია გამოყენებადობის და ხელმისაწვდომობის თვალსაზრისით რომ უამრავი კმაყოფილი მომხმარებელი გვყავს ,როგორ საქართველოში ასევე მის გარეთ და ის წვრილმანი სირთულეები,რაც შეიძლება მოჰყვეს ამ საქმიანობას ბუნებრივი და საჭიროცაა კიდევ რომ დაიხვეწოს ყოველივე.ჩვენ ქმნით სიყვარულით და ამას მომხმარებელიც გრძნობს.


- რას გეგმავთ სამომავლოდ?


- სამომავლოდ ბევრი გეგმა გვაქვს, გაფართოებასთან ერთად შეიცვლებგანახლდება და გამრავალფეროვნდება ჩვენი პროდუქცია.მომხმარებელს საშუალება ექნება გარდა იმ ლატფორმებისა, სადაც ჩვენ ვფუნქციონირებთ,ახალ სივრცეშიც გვნახო.რაც მთავარია არ იცვლება ჩვენი კონცეფცია და ვერგებით ყველა ეგმენტს,როგორც ეკონომიური ასევე გემოვნების თვალსაზრისით.კიდევ გვექნება სიახლეები,მაგრამ ამა სიურპრიზად დავტოვებთ.

Comments