EPOSHH - Made in Georgia
- როგორ დაარსდა ბრენდი?
- ბრენდის დაარსების იდეა გაჩნდა 2014 ში ლონდონში ცხოვრებისას, როდესაც მივხვდით, რომ ურბანული ცხოვრება ეს ის რუტინაა, სადაც გესაჭიროება მეტი კომფორტი და პრაქტიკულობა . რეალურად მივხვდით, რა არის საჭირო რომ ადამიანებმა ისიამოვნონ ყოველდღიურად და აი ასე დაიწყო იდეამ განვითარება და ჩამოყალიბება. ეს ყველაფერი წლების განმავლობაში იღებდა სახეს და ამჟამადაც ჯერ ისევ ვყალიბდებით.
- რას ნიშნავს ბრენდის სახელწოდება?
- ბერენდის სახელწოდების შინაარსი ასეთია.
◦ ინგლისურად „epoch“ ნიშნავს „ეპოქას“ „shh“– „ შშშ “სიჩუმისაკენ მიუთითებს.
◦ეპოქა და სიჩუმე შევაერთეთ და მივიღეთ „ეპოშშ“ / „eposhh“ .
◦ჩვენ ვართ დინამიურები დროსთან და გარემო პირობებთან მიმართებაში, ამიტომაც ავარჩიეთ ეს სახელი.
- როგორ ტიპის სამოსი გაქვთ წარმოდგენილი?
- ამ ეტაპზე გვაქვს წარმოდგენილი მხოლოდ სპორტულები და საცვლები.თუმცა ჩვენ მხოლოდ ამით არ ვაპირებთ შემოფარგვლას, რადგანაც ჩვენი სეგმენტი საჭიროებს მრავალფეროვნებას.
- რა ასაკობრივ კატეგორიაზეა გათვლილი თქვენი ბრენდი, ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია?
◦ასაკობრივი კატეგორია იწყება 16 დან 50 მდე .
◦ჩვენი სამიზნე აუდიტორია მოიცავს :
◦Generation _ X
◦ Millennials
◦ Gen _ Z.
- საიდან იღებთ ინსპირაციას ?
- ჩვენი ძირითადი ინსპირაციის წყარო არის კაცობრიობა და სხვადასხვა კულტურული აქტივობები.
- რა სირთულეებს შეხვდით ქართულ ბაზარზე ,როგორც სტარტაპი?
- ქართულ ბაზარზე ყველაზე დიდი სირთულე არის ის რომ ძალიან პატარა ქვეყანაა, მცირე მოსახლეობაა, ასევე პროფესიონალი მუშა ხელი ცოტაა და ტრანსპორტიც მოსაწესრიგებელია. მაგრამ გარდა ამისა , არის ბევრი პლიუსები ჩვენს ქვეყანაში, რაც ნამდვილად დასაფასებელია.
- რას გეგმავთ სამომავლოდ ?
- სამომავლოდ ვგეგმავთ საინტერესო სიახლეებს რასაც სურპრიზად დავტოვებთ.












Comments
Post a Comment